Daily Archives: 22 ianuarie 2022

French toast( sau pâine în ou)

Azi( sâmbătă, 22.01.2022) vă prezint o rețetă de pâine în ou, clasicul fel de mâncare românesc, doar că reinterpretat un pic.

Ce am făcut eu un pic diferit? Am căutat pe internet, ca să fac ca la carte și astfel am adăugat scoarțișoară, lapte, nucșoară( de la mine) și varianta 2 asemeni unui șnițel, în musli măcinat.

Ingrediente:

  • 5 ouă( la 15 felii de toast)
  • pâine toast( puteți folosi de care aveți, fie că e de la Lidl, Kaufland sau alt supermarket). Eu am folosit de Mega Image
  • lapte( 1 cană aproximativ la 2-3 pâini și la 1 ou)
  • 1/2 de linguriță de scorțișoară
  • dulceață( opțional, de făcut un fel de sandviș)
  • 1/2 de linguriță de nucșoară măcinată
  • musli zdrobite în râșnița de cafea sau blender

Mod de preparare:

Se bat ouăle cu laptele și cu scorțișoara cu un tel. Opțional, puteți adăuga zahăr vanilat sau esență de vanilie. Se înmoaie bucățile de pâine în „aluatul” rezultat după care se pun în tava încinsă cu ulei. Eu am folosit ulei de măsline spray găsit la Profi.

Pentru varianta reinterpretată, se pune 1-2 linguri de musli( de care aveți și doriți) în blender sau râșnița de cafea și după ce se trec prin respectivul aluat, se dau prin acest soi de pesmet rezultat.

Se prăjesc pe ambele părți și se scot pe farfurie. Se ung cu dulceață la mijloc și se servesc după plac ori așa, ori asemeni unui sandviș.

Poftă bună!

P.S. Să îmi ziceți cum faceți voi și dacă v-au ieșit aceste bucăți de ” french toast”. Ingredientele de mai sus sunt pentru o porție de 15 felii cu 1 cană de lapte și 5 ouă. Puteți face mai puțin sau mai mult după bunul plac.