Listă de cărți creștine de citit în 2021

Am o listă de cărți de citit în 2021( aproape toate pe care nu le-am citit în 2020, exceptând 2), dar mi-am zis să îmi fac și o listă de cărți creștine pe care să le citesc în acest nou an. E o listă de cărți creștine de citit fiindcă tot mă așteaptă cu nerăbdare și fiindcă doresc să studiez mai mult Biblia, să mă apropii mai mult de Dumnezeu, iar citind acestea consider că voi reuși într-o mare măsură.

Sunt 20 de cărți, ceea ce înseamnă cam 1 carte jumătate pe lună, obiectiv realizabil:

  1. Jan Silvious-Păzește-ți inima și viața
  2. Bruce Wilkinson-Trăind biruințe spirituale
  3. Nelu Chiriță-Bucurie deplină
  4. John Bunyan-Harul fricii de Dumnezeu
  5. John Townsend-Hiding from love
  6. John Townsend, Henry Cloud-Safe people
  7. Henry Cloud-Changes that heal
  8. Tony Evans-Nebănuita cale spre succes
  9. Dr. Gavin D. Williams-Întâlnire cu Isus
  10. Dr. Gary Smalley-ADNul relațiilor
  11. Philip Yancey-În căutarea Dumnezeului nevăzut
  12. Mark Batterson-Fii bărbat
  13. Brand &Yancey-Darul durerii
  14. John Bevere-Neabătut
  15. Colin Dye-Principiile biblice ale rugăciunii
  16. Markus Furrer-Rugăciunea
  17. Martyn Lloyd-Jones-Nenorocirea omului și puterea lui Dumnezeu
  18. Timothy Keller-Argument pentru Dumnezeu
  19. Ravi Zacharias-Strigătele inimii
  20. Aurel Gheorghe-50 teze Pentru reforma creștinismului din zilele noastre

Sunt titluri diverse, interesante, atât în română cât și în engleză și sunt tare curios ce îmi va vorbi Domnul prin citirea lor.

Îmi urez spor la lectură, și menționez că deja am început 3 din ele.

Voi ce cărți, creștine, dar nu neapărat vreți să citiți anul acesta?

Spor la lectură și vouă!

Dacă îți place ce postez, te rog dă un comentariu, un like, un share, o abonare!

Mulțumesc!

Posted on 10 aprilie 2021, in Education( Tips and tricks), Hobbies and passions and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu