Daily Archives: 23 aprilie 2019

Întâlnirea cu maestrul

Voi ține minte pentru multă vreme de acum înainte a 2a întâlnire cu el. Am așteptat mult până să îl salut și nu știam dacă să vorbesc ceva cu el. Îți dai seama că aproape toată lumea era dornică să îi spună ceva, să se roage el pentru ei, să le dea un sfat de viață. Ești conștient că rugăciunile lui sunt puternice, și se pot întâmpla minuni.

Aveam multe, poate prea multe întrebări pentru el și nu știam ce să îl întreb. Până la urmă l-am întrebat cum fac față îndoielilor. M-a îndemnat și împins de la spate un prieten drag, ce venise și el la eveniment, să merg și să îl salut. Poate îmi va vorbi Dumnezeu prin el. Seara, un alt prieten, un apropiat de-al lui m-a întrebat ce anume mi-a zis. M-a văzut că vorbesc cu el și a fost curios într-un fel.

Ce îndoieli, cu privire la tine, la Dumnezeu? Uneori, și eu le am!( îmi spuse ca și cum era un secret pe care mi-l împărtășea intim doar mie). Poate sunt complexe de inferioritate, pe care poate ți le-au creat alții, că ești prost. că nu știu ce. Dar îmi repet zilnic, dimineața: ”Pot totul în Hristos!”

Cumva cuvintele lui m-au liniștit. Dacă și el are îndoieli, atunci e în regulă că mă lupt cu ele. Îndoielile nu dispar, le au până și maeștrii. Chiar și astfel de oameni, precum e V. P. au îndoieli și trec prin moment de cumpănă. Cumva, noi îi urcăm pe un piedestal și ne gândim în sinea noastră că ei au un scut ce îi ferește de îndoieli, de păcate, de ispite.

E important cum le facem față, dacă trecem cu bine prin ele sau nu. În cine ne punem încrederea, în cine ne bizuim. În oameni sau în Dumnezeu. E un verset bun, de memorat și repetat când te atacă diavolul și auzi șoapta lui, vocea îndoielii.

Prima nu mi-o amintesc prea bine, știu că era pe strada Armenească, la biserica Biblia Deschisă, acum câțiva ani. Vorbește la fel de bine cum scrie, cu multă pasiune, cu patos, etos, de toate, ce mai, și dă multe exemple.

Până acum cred că v-ați prins cine e, dar dacă nu, vă spun că e Vladimir Pustan.

Nu uita cine ești tu, care e identitatea ta, că ești fiul lui Dumnezeu, și EL este Tata. chiar dacă vine diavolul și ne amăgește.
Nu știu câți oameni erau, dar erau foarte mulți. Stau prost la aproximat, dar aș zice că vreo 100, dacă nu chiar mai mult.